Nog in Delft - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ellen Verbakel - WaarBenJij.nu Nog in Delft - Reisverslag uit Delft, Nederland van Ellen Verbakel - WaarBenJij.nu

Nog in Delft

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

23 Juni 2016 | Nederland, Delft

De reis is geboekt, 15 september vlieg ik naar Bilbao. Dan ga ik lopen naar Santiago! Op 15 oktober kom ik weer terug (denk ik)

  • 14 September 2016 - 08:15

    Monique IJzinga:

    Hi Ellen,
    Ik wens je heel veel succes en ontzettend veel plezier!

  • 14 September 2016 - 13:42

    Ellen Warffemius:

    Ha Ellen,
    Het is bijna zover...
    Ik wens je een hele goede tijd. Dapper hoor.


  • 14 September 2016 - 15:25

    Marion:

    ¡Hola Ellen,
    Morgen is het zover! Je zit nu nog tegenover me stressen. Iedereen komt langs om je een goede reis te wensen, misschien heb je toch wel leuke collega's ;-)
    Ik ben nu al trots op je en vind je heel erg stoer!

    Loop je droom en geniet ervan!

    Adiós, Marion

  • 14 September 2016 - 21:56

    Karen:

    Trots op m'n stoere tante!!!!!
    Heel veel plezier met je wandelreis.
    Ik ga regelmatig hier kijken.

    Liefs, Karen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

op weg van Irun naar Santiago

Actief sinds 23 Juni 2016
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 1725

Voorgaande reizen:

15 September 2016 - 15 Oktober 2016

Naar Santiago

Landen bezocht: